Saturday, June 6, 2009

6 June 2009

hari yang boring gak..
panas sangat2 sampai baju yg dsidai pn kering dgn cepatnya....
yg best nyer ari ni aku g facial muka dgn mak aku dekat nuriz..


akakakakak..
menyeksakan mmndang kan aku dah lama xpegi sbb sibuk blaja dulu..
sekali pergi, berair2 mata beb..
8lis dpt jugak meringankan ckit muka nie..
dapt jugak nampak bersih jer..
hehehehe..
pastu pegi cuci mata dekat mall tgk brg2 tapi xbeli pon..
boring lagi....
akakakakak..
aku tgu gaji jerla nak shopping2 nie..
rase nak makeover kereta tue ckit2..
rupe dah mcm keta burok yg xdpedulikan..
kesian die..
balik rumah jer dh jadi pak gad tgk org ptong rumput kat rumah..
boring lagi...
sbb mak kata kalu diaorg tu xdjaga, mmg serabaila laman tu diaorg kerjakan..
as if la aku nak pastikan sgt diaorg tu ptong rumput..
mistake la mak aku suruhkan aku yg tgk2kn..
akakakakakak..
so skrang aku xbuat ape2 just update blog ni jer n baring2 atas tilam..
tv pn xde crite yg best..
sume boring malam nie..
huhuhuhuhuhuh....
kesimpulannyer, hari ni boring..

.............B.O.R.I.N.G.................

No comments: