Monday, June 8, 2009

kerja aku......

xtaula phal arini aku nak kongsi jap ngn korang ape aku buat kat opis..
akakakak..


ni lah tempat aku kerja..
aku d attachkan dekat bhgn ni, UKUR PERIKSA & PENILAIAN..
buat penat jer aku amik akauntansi dulu blajar smpai nk pecah kepala ni 3tahun, tgk2 kat sini jugak aku bekerja..
biasanya kerja2 aku ni mencukaikan rumah2, kedai2, industri2...
tapi bkn aku la yg cukaikan, tp kerajaan..
aku tukang jalankn jer..
ekekek..
ni la tempat aku bekerja, maksud aku bilik aku..
serabutkan? akakakkaa..


biasa la tu..
tuhan jer tau betapa bz nyer aku n betapa byknya property yg aku perlu tgk n periksa then approve utk dikenakan cukai taksiran..
uhuhuhuhuh....


tgk ni! ni lah property baru yang aku perlu handle..
ni kire baru la..
cam pisang goreng panas yang baru jer staff aku kasi kat aku yg perlu aku approvekan..
waaaa!!!
nak putus jari ni tgk staff aku buat..
ade jugak yg menyusahkn aku..
bnda senang pn xpndai buat..
tp xpela, itulah fungsinyer aku ni..
memeriksa kerja2 diaorg tu sblum aku sign utk tindakan selanjutnya..
tp syok jugakla kerja ni..
sbb aku kdg2 ade jugak official duty out..
pergi2 site tgk rumah yg tgh dibuat..
then inspect rumah banglo2..
dapt jugakla merase masok rumah org kaya yg besar2..
akakakak..
ni la contohnya rumah yg besar tu..


besar siot dalam tuh!

naik penat jugak kaki ni bejalan kat dalam rumah tu..

hmmm..

kira itula kerja2 yang aku buat sebagai

PENOLONG PEGAWAI PENILAIAN..

harap maklom.. kui2!


p/s : tetibe plak spacing ayat teraher ni 1.5.. gatal betol la.. sengal!



No comments: