Friday, June 12, 2009

hari ni tadi ngantok giler.. (kire semalamlh berdasarkan tarikh)..

xtaula pahal arini aku slow sikit..
akakakka..
dari pagi aku kerjakan property yang dah diserahkan kat aku..
kasi numbering kat rumah2 tu..
tup2 tengahari pas lunch ngn makcik2 staff aku 2, aku terus jer rase diri ini didunia khayalan..
akakakakak..
apalagi, aku joinla makcik2 tu tidur kat blakang kat bilik fail..
yg amazing nyer, makcik2 tu siap bentangkan comforter lagi..
apa lagi aku, terus baring!
akakakakak..



sekali bagun, pukol 3 daaa!!!!
makcik2 tu sengal sangat xgerak aku..
nasib aku ni jenis yg pandai cover..
ahahahahaha..
p bestla, dapat gak merase tidur dekat bilik fail yg sejuk tu..
hahahhahahaha!
itulah incident yg berlaku hari ni..
yg selebihnyer cam biasa jer..

p/s:nak mengumpat jap ni..
ade sorang staff aku tu dengki sgt kat aku ni..
nasib aku ni bos yg baik sikit.. baik ker???
hahahah..
tgu die..
kalu ade time aku nak buat prestasi diaorg nnti, aku pastikan die tu lah dpt markah under 50%..
akakakaak.. time tu baru aku ni "papa jahat" sikit..

No comments: