Monday, June 15, 2009

giler penat hari ni tadi..

aku xdudok kat opis pn arini.. aku terus jer begegas ke tempat kejadian.. cewah, macamler ade kes polis! actually bukan ape aku begegas sbb aku ni dah aher siot! akakakaka.. staff aku dah lame tggu aku kat site.. giler punye bos la aku ni.. akakakaka.. dari pagi smpai ke petangla aku temankan staff2 aku referrence kilang yang besar macam badak tu.. kesian gak tgk diaorg sukat.. tp nak wat cmner, dah keje diaorg.. ni kira baik aku nak teman tlg tgk2kan diaorg.. kalu bos yg dulu tu, mati idup semule pn xkan join diaorg ni pegi referrence.. hehe.. btw referrence tu maksudnya ukur periksa.. info tebaru utk korang la tu.. habis jer kerja2 tu, aku pn balik.. pejalanan tu amik sejam nak sampai ket opis.. nak amik beg aku n air yang dah 3ari xdiambil.. haha.. kompem dah basi air teh susu perasa vanilla dalam tuh.. sampai rumah pukol7 then trus baring.. sedar2 jer dah pukol 10.00pm! giler! rupenyer aku tertido tadi.. ni pn baru jer bangun dr tido n lepas mandi-manda.. segar la jugak.. haha..

p/s:ayat baru hari ni~referrence....

No comments: