Wednesday, June 24, 2009

REVENGE OF THE FALLEN


best giler siot tgk crite ni tdi.. huhuhu..
mmg xrugi la tgk.. sumer ade lam crite yg tebaru ni..
lawak, romantik n yg paling bes row seat aku, ade cina menangis time prime mati n sam pun ckit lagi nak mati..
ape lagi aku, join sama la.. mmg sdeh tol part tu..
mmg pejuangan abes2an la diaorg tadi nk selamatkan bumi..
yg bes nya gak, diaorg ade geng baru, tp blurr ckitla mamat tu..
tp bes gak tgk die yg blurr tue..
ekekekekekkek..
dhla aku terlewat 5 minit tgk tue tadi.. nsib xjaoh sgt tertinggal..
sempat lagi time tgk tu, show behenti skejap..
rasenyer diaorg tu nak tukar rim 2 la..
kira mcm vcd la gak..
ade disc 1 n disc 2.. habes riuh n kamboh satu dewan tue tdi xpuas ati tibe2 part klimaks berhenti skejap..
kesimpulannya mmg bes la crite ni tadi, xrugi p tgk..
rakan2, tgkla yer.. mmg berbaloi..

p/s : ade la budak gila n sengal letak note atas kereta aku tadi..
mamat mane entah tue.. kompem xda sivik tol budak tue.. dlm note 2 ckap yg aku kena saman sbb tgk transmer.. tu mesti kerja junior2 aku tue..
dh xde kerja lagi kot diaorg tue selain mggu hidup org..



No comments: